nog geen artikelen in winkelwagen.
Sluit venster
Zoek
Filters

Vaak gestelde vragen

Kan ik mijn bestelling ook laten afleveren bij een servicepunt?

Ben je veel weg of niet in de gelegenheid je bestelling thuis in ontvangst te nemen? Kies dan als verzendwijze 'Afhalen Parcelshop' zodat je je bestelling kan ophalen wanneer het je uitkomt. Wij versturen vervolgens je bestelling naar een DHL parcelshop of postNL locatie dicht bij jou in de buurt en laten je weten waar je bestelling kan worden afgehaald. Let op: neem bij het afhalen een geldig legitimatiebewijs mee! 

Bedrukken of borduren jullie ook?

Jazeker! Wij kunnen je helpen met het bedrukken of borduren van kleding zoals (sport)shirts, poloshirts, sweaters jacks en overige textiel maar ook met het bedrukken van promotionele artikelen zoals paraplu's en tassen. Stuur een mail naar [email protected] of neem contact op via 0172 41 62 62 en vraag naar de mogelijkheden. 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvng je automatisch een orderbevestiging. Kan je deze niet terugvinden in je mailbox controleer dan je spambox. Wij merken dat met name bij hotmail gebruikers de bevestigingsmail nog wel eens in de spambox belandt. Kan je de mail ook daar niet vinden, neem dan contact met ons op.
 

Ik heb een bestelling geplaatst maar de betaling is mislukt. 

Door een storing bij payment provider of bank kan het soms gebeuren dat de afronding van je bestelling mislukt. Mocht dit gebeuren dan mailen wij je een betaal link zodat je de bestelling niet nogmaals hoeft in te voeren en eenvoudig kan afronden. Heb je binnen een uur geen betaal link ontvangen neem dan contact met ons op.


Waarom vragen jullie om een telefoonnummer wanneer ik een bestelling wil doen?

Wij gaan je niet onnodig lastig vallen en je bent niet verplicht je telefoonnummer op te geven. Maar soms kan het gebeuren dat een artikel niet op voorraad is of dat je b.v. een typefout hebt gemaakt bij het invoeren van de adresgegevens waardoor de combinatie postcode / huisnummer niet klopt. Ook een typefout bij het opgeven van je email adres kan er voor zorgen dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen en dat mail van ons niet bij je aankomt. In die gevallen is het handig wanneer wij je op een andere manier kunnen bereiken. 

Wat is jullie retourbeleid?

Zie pagina retourneren


Hoe kan ik een retour aanmelden?

Stuur een mail naar [email protected] en vermeld daarin het ordernummer. Wij mailen je vervolgens instructies. Het retourformulier kan je hieronder ook downloaden:

Download Retourformulier in PDF formaatdownload retourformulier PDF



Ik wil iets bestellen maar twijfel over de maat?

Bij veel artikelen vind je informatie over de maten onder de tab 'Maattabel' naast de tab 'Productinformatie'. Zie je deze niet dan kan je bij twijfel altijd contact met ons opnemen.


Op welke manier kan ik betalen?

Je kan met de volgende betaalmethodes je bestelling afrekenen:

- iDEAL
- iDEAL QR
- Credit Card (American Express, MasterCard en Visa)
- PayPal
- Bancontact 
- Vooruitbetaling / Factuur

Wil je betalen via KBC/CBC-Betaalknop, Belfius Pay Button, ING Home'Pay of SOFORT Banking, kies dan op de betaal pagina voor 'Vooruitbetaling / Factuur' waarna wij je een betaal link mailen zodat je ook gebruik kan mken van deze betaalmethodes. 

Wij rekenen geen extra kosten voor welke betaalmethode dan ook.


Ik heb een klacht!

Wij streven ernaar dat je een goed gevoel hebt bij teamspullen.nl en dat je tevreden bent over onze producten en serviceverlening. Er kan echter altijd iets mis gaan. Is dat het geval dan horen wij dat graag zodat we kunnen kijken hoe we één en ander kunnen oplossen. Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier of bel ons via 0172 416262.